ارتباط با کارشناسان...
ارتباط با کارشناسان...
کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری) بهدام رشد خراسان
کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری) بهدام رشد خراسان

کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری)

کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری) یک نوع پرمیکس دام است که برای تغذیه گاوهای شیری با تولید متوسط (۲۳ تا ۲۷ لیتر شیر در روز) یا گاوهای پرواری طراحی شده است. این خوراک دارای مقدار مناسبی از انرژی، چربی، فیبر، ویتامین، مواد معدنی و مکملهای غذایی است که میتواند نیازهای مغذی گاوهای شیری یا پرواری را تامین کند. 

کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری) بر اساس فرمولاسیون دقیق و متعادل تهیه شده است که با توجه به نوع، نژاد، سن، وزن، جنس، بارداری، شیردهی، فعالیت و شرایط محیطی گاوهای شیری یا پرواری متغیر است. این خوراک از مواد اولیه با کیفیت و بدون آلودگی تهیه شده است و دارای استانداردهای کیفی بالایی است. این خوراک به صورت پلت شده و یا پودری عرضه می شود و می تواند به صورت مستقیم یا با مخلوط کردن با علوفه ها به گاوهای شیری یا پرواری داده شود.

کنسانتره 4 درصد گاو شیری (متوسط تولید و پرواری) می تواند برای گاوهای شیری یا پرواری مفید باشد. برای استفاده از این کنسانتره ، باید به چند نکته توجه کرد. اول اینکه باید مقدار و زمان دادن کنسانتره را با توجه به نیازهای مغذی، نوع خوراک، شرایط محیطی و وضعیت سلامت گاوهای شیری یا پرواری تعیین کرد. دوم اینکه باید کیفیت و خلوص خوراک را بررسی کرد و از مواد آلوده یا منقضی شده خودداری کرد. سوم اینکه باید خوراک را به صورت همگن و یکنواخت با علوفه ها مخلوط کرد . چهارم اینکه باید اثرات کنسانتره را بر روی عملکرد، سلامت و سود دامداری ارزیابی کرد

میزان مصرف:

40 کیلوگرم در هر تن خوراک و یا برای هر راس دام بزرگ 400 تا 500 گرم

و برای گوسفند 40 تا 50 گرم

سایر افزودنی های مجاز:

پروبیوتیک ها و مخمرها

 

برای اطلاعات بیشتر و نحوه ی سفارش با مشاوران ما در بخش فروش تماس داشته باشید.

05136514314-7

 

برای مشاهده ی ویدیوی رضایت مشتریان کلیک کنید.

اشتراک گذاری: